Dag-til-dag levering ved bestilling inden 12.30
Fri fragt ved køb over 800,-
Kontorartikler

Hos Hertels finder du et kæmpe udvalg i kontorartikler. Vi har alt det, du har brug for til din virksomhed. Vi har alt lige fra kopipapir til notesbøger, brevordnere og meget mere.

Bestil kontorartiklerne nemt og sikkert hos Hertels.


Kontorartikler, hvad er det?

Den formelle forklaring på ordet, kontorartikler, er ”varetype som bruges på et kontor”. Men hvad er kontorartikler? Her i Hertels siger vi, at kontorartikler er alt det, som du har brug for når du er på arbejde. Det vil sige alt fra papir, kuglepenne og notesblokke til papirclips og kalendere.

Apropos papir. Er du på jagt efter noget kopipapir, notesblokke eller noget helt tredje, er det her du skal klikke

Men herfra vil vi tage dybere ned i forklaringen og forskellen kontorartikler imellem. For en kontormus er ikke bare en mus, en stak printerpapirer er ikke bare papir og en kuglepen er ikke bare et skriveredskab.

Ønsker du fx noget printerpapir, der understøtter jeres grønne profil, leverer vi også miljøvenlige kontorartikler, eller fx kontormus, der er ergonomisk korrekte.

Hos Hertels bryster vi af, at have et stort udvalg af kontoartikler til forskellige behov. Fx arbejdspladsen, hjemmekontoret eller til privaten. Ser du derfor noget, som du vil vide noget mere omkring eller har et praktisk spørgsmål omkring, så tøv ikke med enten, at give vores Serviceteam et kald på 55 72 79 37 eller sende dem en mail på hp@hertels.dk.

Det er vigtigt at få de rette kontorartikler. Så tøv ikke med, at kontakte os, hvis du har nogen spørgsmål.

Det er ikke for sjov, at vi kalder os ”kontorets bedste ven”, for vi vægter lydhørhed og ærlighed når du er i kontakt med vores Serviceteam og vi gør en flid ud af, at kunne tilbyde dig billige kontorartikler.

Køb dine kontorartikler online hos Hertels

Det skal være nemt at bestille sine kontorartikler online, og så skal det gå relativt hurtigt med leveringen. Hos Hertels har vi forsøgt at gøre begge dele. For vi har dag-dag-levering i hverdage, når du bestiller dine varer, hvis du gør det inden kl.12.30 og køber for min. 800,- kr. ekskl. Moms. Hvis du ikke har tid til at afsøge vores hjemmeside for varer eller net forbindelsen måske driller lidt, kan du også bestille på telefonen.

Desuden kan du også nyde godt af at være fordelskunde hos Hertels. Det er især praksis, hvis du som virksomhed har brug for at handle større mængder ind – og oftere. Du vil få; overblik i ordrehistorikken, længere kredittid, fordelspriser og meget, meget mere. Du kan også vælge favoritprodukter, så du altid nemt og hurtigt kan finde de kontorartikler, du plejer at bestille.

Vores sortiment udvides konstant så vi er sikre på, at du har det bredest mulige udvalg at vælge imellem, når du handler online hos Hertels. Men... og det er et stort MEN. Men hvis der er nogle varer, som du ikke kan finde på vores webshop, er du altid velkommen til at give os en forespørgsel på en varer.

Miljøvenlige kontorartikler

Vi har gjort det nemt for dig at handle bæredygtigt ind. Hvis du kigger rundt på vores hjemmeside, vil du nok støde på det lille grønne mærkat med teksten ”Green Office” i. Det er vores egen mærkning, der viser produkter, der imødekommer en grønnere profil. Det kan f.eks. være Svanemærket eller BeGreen.

Indenfor kontorartikler finder du alt fra computertasker, gulv- og bordlamper til limroller og glastavler. Alt sammen produkter, der på den ene eller anden vis, bringer jeres virksomhed tættere på en grønnere og mere bæredygtig profil.

Derudover har vi et bredt sortiment indenfor arkivering, brevordner og arbejdsmappe. Fx har vi en Leitz Recycle arbejdsmappe, der er lavet af 100% genanvendt karton og er med Blå Engel miljøcertificering, som gives til produkterne, der i sammenligning med lignende produkter er de mest miljøvenlige.

Ønsker du bæredygtige kontorartikler til kontoret? Så kig efter Green Office mærket, når du handler her hos Hertels.

Planlæg dig til et overblik

Lommekalender, vægkalender, spiralkalender, bordkalender – vi vover gerne den påstand, at vi en kalender til de fleste behov. Nogen har måske brug for en kalender til at holde styr på aftalerne i løbet af dagen, andre har måske mere behov for en årskalender, så der er styr på de store begivenheder. Har du behov for en stor vægkalender til kontoret, finder du også et stort udvalg af flotte kalendere fra Mayland, der er det førende mærke, når det kommer til kalendere.

Helt overordnet har vi 4 slags kalendere; timekalendere, dagskalendere, ugekalendere og årskalendere. Har du en fysisk kalender, bliver den på mange måder din makker i løbet af året. Du vil sikkert have den med rundt til møder, med hjem og lignende. Derfor er det vigtigt, at den er i en god kvalitet, så den ikke går i stykker efter nogle måneder. Den skal kunne holde hele året. Kalenderne i vores sortiment er i en forrygende kvalitet, der kan holde til at blive brugt.

Hold sammen på dine dokumenter

Få styr på dine kontorartikler og hold orden på dit skrivebord. Papir spredt ud over skrivebordet og bunker af dokumenter, der hober sig op under skriveunderlaget, kan hurtigt gøre det svært at overskue arbejdsopgaverne og overblikket forsvinder derfor hurtigt. 

Det er derfor vigtigt at have de rette redskaber ved hånden. Du finder derfor på Hertels.dk et stort udvalg af hulapparater, brevordnere, mappe, faneblade, hæftemaskiner og meget mere, der kan hjælpe dig med en god opbevaring og arkivering af dine dokumenter.

Fordele ved at købe kontorartikler på nettet

Hos Hertels har du mulighed for at kunne købe kontorartikler til gode priser i vores webshop. Men hvorfor egentlig købe dem online og ikke i en fysisk butik? Det kan du blive klogere på her.

Først og fremmest ligger der en stor tidsmæssig besparelse i at handle dine kontorartikler online frem for i en fysisk forretning. Du skal ikke bruge tid og besvær på transport, og du skal heller ikke gå rundt i en fysisk butik for at finde de forskellige varer. Køber du dem eksempelvis via vores webshop, kan du nemt foretage din bestilling på nettet. Herefter kan du få leveret varerne til der, hvor du ønsker. Ønsker du selv at afhente, så er dette naturligvis også muligt på vores adresse i Næstved.

En anden fordel ved at købe kontorartiklerne på nettet er, at det er let at sammenligne priser både hos forskellige leverandører men også på forskellige mærker. Går du rundt i en fysisk butik, kan det være svært at overskue hele udvalget. Handler du online kan du let have flere faner åbent og sammenligne priserne den vej igennem.

En anden mulig fordel er, at du har alt samlet et sted. Her hos Hertels finder du eksempelvis et stort sortiment i kontorartikler. På vores netbutik kan du nemt og hurtigt danne dig hele overblikket over hele vores udvalg.

Skriveredskaber til alle lejligheder

Få fyldt din penneholder eller lager op med nye blyanter, kuglepenne og tekst- og whiteboard markere. Men udover at sikre sig, at man ikke løber tør for skriveredskaber, er det mindst lige så vigtigt, at man har de rette skriveredskaber.

Vi har et bredt udvalg af skriveredskaber, der formentligt også matcher præcist dit behov.

Vi har blandt andet den tidløse klassiker, den sort-gule følgesvend de fleste nok har skiftet bekendtskab i skoletiden; Noris blyanten fra Staedtler. Men er du mere typen, der skriver med kuglepen, har vi også noget til dig. B.la. kuglepenne, der kan viske blækket væk – uden at papiret ødelægges. Og kuglepenne, der både passer til arbejdstøjet og kontoret.

En kuglepen er ikke bare en kuglepen. Sidder du mere eller mindre fast monteret ved skrivebordet i løbet af dagen - streger ud, skribler ned og visker ud, er det nok en helt anden slags kuglepen du har brug for i modsætning til fx konsulenten, der spæner mellem møder og aftaler, hvor kuglepenne hurtigt kan gå tabt. I så fald er det nok nærmere en kuglepen, der kan tåles at gå tabt du skal have dig.

Alt i papir og karton

Kopipapir er en af de varer, man aldrig må løbe tør for på kontoret. I de fleste virksomheder bruges printeren stadig flittigt til at udskriver fakturarer og andre vigtige dokumenter. Her i vores kategori af kontorartikler, kan du finde et kæmpe sortiment i kopipapir.

Vi har selvfølgelig forskellige kvaliteter såsom 80g, 90g, 100g og sågar helt op til 250g. De lave kvaliteter er fint til de papirer, der skal bruges internt, mens de lidt bedre kvaliteter er gode at bruge til vigtige dokumenter, hvor du gerne vil have et mere eksklusivt udtryk. Det kan for eksempel være til advokatkontorer, revisorer og så videre. Vi har også masser af farvet kopipapir, karton, plotterpapir og så videre. Men andre ord finder du alt i kontorartikler her hos Hertels.

Tilbehør til skrivebordet

I vores sortiment af kontorartikler har vi også et stort udvalg af tilbehør til skrivebordet. I denne varekategori finder du alt lige fra sakse, papirsclips, penneholdere, måleredskaber og meget mere. Med andre ord mange af de varer, som bliver brugt hver dag på kontoret. På mange af vores produkter har du mulighed for at opnå en mængderabat, hvis du køber ind i større mængder. Skal du købe ind til et større kontor, lager eller måske en butik, kan det give god mening, så du kan spare penge. Hvor meget du skal for at opnå en mængdebesparelse, kan du se på de forskellige produkter. De produkter hvor vi tilbyder en mængderabat, har en gul boks med procentsats i.

Hvor kan man købe kontorartikler?

Du kan købe dine kontorartikler hos Hertels. Vores leveringsbetingelser er gældende i hele Danmark, på nær på Grønland og Færøerne. Og vi kører med både fragtmænd og egne chauffører. Vi leverer b.la. kontorartikler i Næstved, Slagelse, Ringsted, Vordingborg, Køge og Roskilde.

Hertels - Kontorets bedste ven siden 1933

Hertels blev grundlagt helt tilbage i 1933. Derfor har vi igennem årene opbygget en stor erfaring og viden omkring de mange forskellige produkter, der er brug for på et kontor, lager i en butik og så videre. Har du brug for råd og vejledning omkring, hvilke kontorartikler der vil passe til jeres behov, så er vi altid klar til at hjælpe dig.

Vi står klar til at betjene dig, hvis du har brug for en pålidelig og professionel kontorforsyning. Vi har mange faste kunder, der samler sine indkøb os hos og som har brugt os i mange år. Det kan være alt lige fra aftørringspapir til kopipapir og kaffe - de produkter som der jævnligt er brug for at få fyldt op. Ved at samle dine indkøb af kontorartikler, kan du spare rigtig meget tid på dine indkøb. Det er ressourcer, der kan bruges på andre opgaver.

Se også vores udvalg i hygiejne, skriveredskaber og papir.

Kontorets bedste ven

Vi har åben hele døgnet
www.hertels.dk

Sikker levering med
GLS og egen fragtmand

Kontakt os på 55 72 10 75,
hvis du har brug for hjælp

Bestil inden 12.30 og få dine
varer allerede i morgen

Følg os på Facebook og vind
flotte præmier hver måned